Re: [WINNT] no input devices

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] no input devices
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 17 Apr 2023 12:46:39 +0100
in <mn.8b337e74cb793458.84011@tlen.pl">news:mn.8b337e74cb793458.84011@tlen.pl>
user PureNick pisze tak:

> Pisząc "wszystko co komp gra" masz na myśli nagrywanie non-stop,
> "dwadzieścia cztery ha na de" (cytat z kabaretu, bardzo mi się
> podoba) łącznie np. z dźwiękami systemowymi? Wtedy nie pomogę...
> Czy np. strumień z jakiegoś radia internetowego? Może może pomogę
> :)

no kiedys było wszystko z dzwiekami systemowymi. Teraz i chcesz wiecej.
Chcę nagrywać tylko radio. Winamp coś nie chce nagrywac na win10 po za
tym jak nagrywa to nie odtwarza bo przełączałem plugin.

Doszedłęm ze trzeba oprócz tych sterowników do "hdmi" zaistalować ten
kobylasty sterownik co gniazdka pokazuje i te wiesniackie suwaki
wyswietla. bardzo sie bałem tego sterownika bo jest z 2013r ale
zainstalowalem suwaki wylaczylem no i mam ten mixer.

Trzeba tylko w win10 wskazac winamp output
nagrywarka input

z tym ze rozwala sie to ustawienie po restarcie kompa.

Wlaczylem tez sobie podsłuch. Okazało sie ze w windowsie 10 mozna
wysyłac dzwiek do dwóch i chyba wiecej urzadzeń.

Na razie nie mam czasu bardziej sie doktoryzowac ale widać światełko w
tunelu

aha i policy ma byc zezwol na korzystanie z mikrofonu.

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju
za karę dostali Windows 10