Re: [WINNT] stare pliki dbx po zmianie serwera (usenet)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] stare pliki dbx po zmianie serwera (usenet)
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Thu, 13 Apr 2023 20:11:53 +0200
Andrzej P. Woźniak w news:6438258e$0$19606$65785112@news.neostrada.pl
Osoba podpisana jako 1634Racine <mnjfmr@j.cbqebml>
w artykule <news:6436cf69$0$19625$65785112@news.neostrada.pl> pisze:
Dlaczego w katalogu oe pojawia sie plik pl.rec.rowery (1).DBX (chodzi o
jedynke),a nie po prostu pl.rec.rowery.DBX?
Dlatego, że nie skompaktowałeś wszystkich folderów. Informacja o nazwie pliku subskrybowanej grupy jest w pliku Folders.dbx

i tu mam bingo :) wiedzialem, ze wiedza jest w folders.dbx, ale sadzilem, ze... po likwidacji grupy folder zalapuje sam te wiedze i samooczyszcza sie.
ale widocznie tak nie jest. za podpowiedz - thx

(moge go zastapic plikiem dbx z neostrady - i  o to mi chodzi, ale
musze do starej nazwy dodac jedynke...)
Nie możesz. Wiadomości na różnych serwerach mają różną numerację. Pisałem o tym dawno temu.

u mnie tak:
subskrybuje na nowym serwerze grupe, "dociagam" to, co z niej jest na nowym serwerze (czyli w praktyce - klik w nazwe grupy), zamykam oe, wyrzucam nowy dbx i podstawiam zamiast niego dbx tej grupy,ale ze starego serwera. Co widze w oe: zachowane sa oznaczenia przeczytanych jeszcze na starym serwerze watkow, w zasadzie (prawie?) nic nie rozni sie wyglad tej grupy na nowym serwerze od wygladu na starym.
wiecej:
na post, ktory w zrodle ma ewidentne pochodzenie ze starego serwera (ani sladu zapisu z nowego) - moge bez problemu odpowiadac juz z nowego serwera.
Czyli "tak jakby" nie widze klopotu.