Re: [WINNT] Chińskie nazwy w Windows 11

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Chińskie nazwy w Windows 11
From: _Master_ <Master@z.pl>
Date: Sun, 23 Apr 2023 22:59:34 +0200
W dniu 2023-04-23 o 15:56, Animka pisze:
Jest potrzeba, bo jak odinstaluję jakiś program to w rejestrze zostaje. Poza tym zawsze wywalam z rejestru outlooka i różne komunikatory.

ile zaoszczędziłaś dzięki temu śladu węglowego? ;-)

Uświadom sobie że Win to są kolejne systemy tworzone przez poprawianie i doklejanie nowych opcji.

Przykład interfejsu. NIE DA SIĘ USTAWIĆ W JEDNYM MIEJSCU KOLORÓW.

A teraz wyobraź sobie że tak jest w całym systemie.

Nie masz żadnej gwarancji że jak coś usuniesz co coś innego nie przestanie działać.

PS. Do czego Ty używasz komputera?

Chcę zrozumieć to ciągłe dążenie do "doskonałości"

Ja gdybym się nudził to uporządkowałbym zdjęcia z ostatnich 3 lat i zrobił kopie na nowszych dyskach