Re: [WINNT] Formatowanie karty SD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Formatowanie karty SD
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 19 Apr 2023 11:52:07 +0200
Dnia Wed, 19 Apr 2023 11:12:38 +0200, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Co jest nie tak z windowsowym formatowaniem?

A próbowałeś np. duże pojemności formatować na FA32?
Albo exFAT, EXT3, EXT4 itp?
Albo z dwoma lub trzena partycjami różnego typu?
Albo z przesunięciem początku partycji, jak potrzebowały np. któreś z
lustrzanek?

@Kamil: za bardzo Ci nie pomogę, bo najczęściej korzystam z Aomei,
MiniTool, Paragona i kulku innych w zależności od potrzeby.
Ale zdaje mi się, że EaseUS Partition ma wersję portable, podobnie SD Card
Formatter czy jakoś tak.

--
Pozdrawiam.

Adam