[WINNT] stare pliki dbx po zmianie serwera (usenet)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] stare pliki dbx po zmianie serwera (usenet)
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Wed, 12 Apr 2023 17:33:53 +0200
usenet w oe, nazwy przykladowe.

na  serwerze:    news.neostrada.pl
grupa subskrybowana:   pl.rec.rowery  (i kopiuje ja gdzies dla chwilowej
archiwizacji)

Anuluje w oe subskrypcje neostradowej grupy pl.rec.rowery , zamykam oe,
sprawdzam - w katalogu oe nie ma pl.rec.rowery.DBX (czasami samo likwiduje
sie, czasami usunac trzeba recznie, stara sprawa, nieistotne tutaj)

dalej:
na serwerze: news.eternal-september.org
zakladam subskrypcje: pl.rec.rowery

pytanie:
Dlaczego w katalogu oe pojawia sie plik pl.rec.rowery (1).DBX (chodzi o
jedynke),a nie po prostu pl.rec.rowery.DBX?
(moge go zastapic plikiem dbx z neostrady - i  o to mi chodzi, ale musze do
starej nazwy dodac jedynke...)