Re: [WINNT] Aktualizacja!!!

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Aktualizacja!!!
From: PureNick <ibozaur@CTRL+X@tlen.pl>
Date: Mon, 06 Mar 2023 10:30:07 +0100

> To jest co najmniej od Windows 10.

> Najpierw trzeba przyjąć do wiadomości, że Notatnik jest z założenia prostym
> programem i nie ma z niczym konkurować. Tak samo jak Paint nie konkuruje z
> Photoshopem a Eksplorator nie konkuruje z Total Commanderem. Jedynym
> wbudowanym w system programem, który z założenia miał być zaawansowany i
> konkurujący z innymi, był Internet Explorer. I w tym przypadku można było
> się wyzłośliwiać jak coś w IE źle działało. Ale narzekanie na braki w
> Notatniku to jak narzekanie, że rower nie lata.

Spoko, są zamienniki, a raczej edytory potrafiące to samo co Notatnik
plus dużo dużo więcej, ten porządek rzeczy nie zmieni się raczej.
Twoje argumenty przyjmuję bez zastrzeżeń :)
Chciałem tylko wiedzieć czy Microsoft w przypadku tego programu
cokolwiek przybliża się do poprawy ergonomii,
bo ogólnie w coraz nowszych systemach jest z tym dość słabo,
głównie stare mechanizmy z nowymi nakładkami, które dezorientują...

Pozdruffka

--
~~PP~~SF~~