[WINNT] Aktywacja - upgrade PC

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Aktywacja - upgrade PC
From: Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl>
Date: Tue, 21 Mar 2023 10:35:09 +0100
Hello!

Będę to ćwiczył pierwszy raz na kompie znajomego i nie wiem za bardzo na co się przygotować.

Wymianie będzie podlegać w zasadzie wszystko - płyta, procesor, karta grafiki, dysk i dodana będzie pamięć. Podejrzewam, że całkowita wymiana plus klon dysku spowoduje, że Windows się nie aktywuje ponownie, dlatego mam plan zrobić to w kilku krokach. Wymienię płytę i procesor, wsadzę starą grafikę i dysk - odpalę (przejście z Ryzena na Intela - W10 ruszy?), sprawdzę aktywację i jeśli wszystko będzie OK, zmienię grafikę na nową - ponownie aktywacja i dopiero dysk (wtedy czysta instalacja) - myślicie, że to przejdzie, czy ewentualnie telefon lub w najgorszym razie nowa(!?) licencja?

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om