Re: [WINNT] Dwa windowsy 10 na jednym dysku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dwa windowsy 10 na jednym dysku
From: _Master_ <Master@z.pl>
Date: Wed, 1 Mar 2023 19:01:00 +0100
W dniu wtorek-28-lutego-2023 o 01:10, Animka pisze:
Może gdzieś w rejestrze siedzi, ale nie mogę znaleźć.

Daj to komuś kto Ci ogarnie. Mężowi synowi...

Robisz sobie ciągle krzywdę.

Jak 30 lat temu uczyłem się windowsa to instalowałem po kilkanaście razy aby wiedzieć czego nie robić.

Ty się dalej niczego nie nauczyłaś.

Podpowiedź na przyszłość tak dla ostrożności (bo cholera wie co te nowe zrobią) instalujesz system z jednym dyskiem a jak już ogarniesz to podłączasz resztę.

Ucz się na błędach innych jak nie potrafisz na swoich )