Re: [WINNT] Grupa o Androidzie?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Grupa o Androidzie?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Mon, 2 Jan 2023 10:10:11 +0100
Dnia Mon, 2 Jan 2023 09:59:55 +0100, 1634Racine napisał(a):

> Jacek Maciejewski w news:dv0stzlghuf8$.rhpx2m8h740c.dlg@40tude.net
>
> Pierwszy!
> (ja pierwszy zadalem pytanie)

Sądziłem że retoryczne. Ale skoro się upierasz... Nie znam wyników badań
zagadnienia  czy mianowicie usenetowi "pryncypialiści" są też
pryncypialni w codziennym życiu i nie sądzę abyś oczekiwał ode mnie ich
przytoczenia :) Sądzę natomiast że ludzie są elastyczni w zachowaniu i
dostosowują je do oczekiwań środowiska w którym aktualnie się obracają.
Zatem, nic nie stoi na przeszkodzie aby ktoś był pryncypialny w usenecie
i rozrabiaką w swojej dzielnicy, i na odwrót. Czyli -  chcesz widzieć
swoją ulubioną grupę w dobrym stanie, wymuszaj na niej odpowiednie
zachowanie. A najlepszą tego metodą jest zwracanie uczestnikom uwagi na
formę i ignorowanie niepoprawnych.
--
Jacek
I hate haters.