[WINNT] Win 10 Live Mail (2012) - znikniete konta

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win 10 Live Mail (2012) - znikniete konta
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Mon, 29 Aug 2022 09:23:13 +0200
Wczoraj siedzę sobie przy kompie, Win 10 + Win LiveMail (2012) w tle, czasami coś napiszę czasami coś odbiorę, chcę pisać i... zniknęły mi dwa z kilku kont poczty :-o
Było i nie ma :-0
Ot tak sobie same?
A godzinę wcześniej z tych kont odbierałem i odpowiadałem :-o
Trzeźwy byłem.
W starym OE można było nabroić klikając nieopatrznie Ctrl-Del, ale chyba również nie usuwało się całego konta, co najwyżej cały folder, w LiveMail poprawili.
Na dysku niektóre z folderów z tych usuniętych kont są, niektórych nie ma.
Co do danych to konta IMAP, a więc dane są na serwerze, a na dodatek trzy dni wcześniej zrobiłem obraz dysku zmieniając go na większy. Od tej zmiany dysku (i rozbudowy pamięci) sprzed dwóch dni bywa, że komp mi "dziwnie" działa, do tego jeszcze ściągnąłem aktualizację 21H2 godzinę-dwie przed zonkiem.
Tak czy inaczej
PYTANIE:
Jak dodać na nowo konta pocztowe do Win LiveMail tak, aby przy pierwszej synchronizacji mi przypadkowo nie usunął poczty z serwerów? Lokalne kopie maili jakby co mam na obrazie dysku sprzed trzech dni. Jedno z kont na onecie, drugie na tlenie - nawet pomyślałem, ze coś na serwerach pocztowych popsuli np. z autoryzacją (tlen już ze dwa lata ostrzega o konieczności przejścia na uwierzytelnianie 1-click wp czyli wirtualnej polski).