[WINNT] Przeglądarka Crome przestała obsługiwać WebGL

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Przeglądarka Crome przestała obsługiwać WebGL
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Sun, 21 Aug 2022 13:11:55 +0200

Witam,
Windows 7. Przeglądarka Chrome, Wersja 104.0.5112.102 (najnowsza)

Niespodziewanie, na stronie, którą odwiedzałem codziennie od dawna, otrzymałem trzy dni temu następujący komunikat: Unable to initialize WebGL. Your browser may not support it.WebGL not supported
Gra, w której uczestniczyłem na tej stronie, stała się dla mnie niedostępna.
Ten problem jest znany wśród internetowej społeczności, więc na różnych forach podawane są sposoby naprawy tej przypadłości. Wypróbowałem wszystkie proponowane sposoby, ale problem nie został rozwiązany. Pozostała jedna wątpliwość: mam "wiekową" kartę graficzną, więc istniało prawdopodobieństwo, że ta karta przestała obsługiwać WebGL. Ale zainstalowałem przeglądarkę Opera, i gra nieaktywna w Chrome, idealnie działa pod Operą. Więc to nie wina staraj karty graficznej.
Jeszcze jedna informacja:
Jeżeli w Chrome mam włączone przyśpieszenie sprzętowe, gra nie uruchamia się. Po wyłączeniu przyśpieszenia sprzętowego, gra uruchamia się i jest funkcjonalna, ale działa bardzo wolno, "jąka się".

Proszę o informacje, jakie jeszcze mogę wykonać czynności, aby uaktywnić WebGL i odzyskać funkcjonalność gry w Chrome.

mk