Re: [WINNT] JEBAĆwindows10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] JEBAĆwindows10
From: Tita <protaster@gmail.com>
Date: Sat, 6 Aug 2022 23:51:56 -0700 (PDT)
sobota, 6 sierpnia 2022 o 18:03:20 UTC+2 _Master_ napisał(a):
> Ja wiem co trzeba zrobić aby zabezpieczyć się przed kolejnym buuuuugiem W10.
>
> Pytanie czy programiści MS naprawiając nie spowodują koleejnej lawiny
> problemów.

Nie róbmy z grupy dyskusyjnej poradnika życia seksualnego. Nie tylko mnie,
irytyje taki brak znajomości znaczenia słowa JEBAĆ. Nie mam zamiaru mieć
stosunków seksualnych z Win 10, jak też proponuję nie używać rosyjskich
wulgaryzmów. Jak mam wyjaśnić swej 9-letniej wnuczce, że najlepsi polscy
programiści oficjalnie PIERDOLĄ Win 10. Zainteresowanych jebaniem, wysyłam
donajbliższego burdelu i będą tam mogli jebać się nie tylko z tworem o nazwie
Windows!
Pozdrawiam tych niejebliwych i proponuję używać wyrażeń:
walczyć z windows 10;
krytykować win10;
źle mówić o windows itd...