Re: [WINNT] JEBAĆwindows10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] JEBAĆwindows10
From: ansajawruk@polbox.com
Date: Wed, 10 Aug 2022 10:32:07 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 10 Aug 2022 08:17:20 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <62f34d70$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
od _Master_ <Master@z.pl>  :

>Napisałem że problem sypania się ścieżek w W10 w dyskach z tym samym
>podpisem NIE ISTNIEJE.

Jesteś pewien? Jeśli oba dyski mają taki sam GUID, to co zwróci
przykładowe polecenie
dir \\.\Volume{b75e2c83-0000-0000-0000-602f00000000}\
W nawiasach () jest GUID.
Windows ma sobie losować co wyświetlić?
Podobnie, jeśli w hotelu masz drzwi ze zdublowanymi numerami, to
czasami ludzie wlizą nie tam, gdzie trzeba.

>Problem jest w aktualizacjach W10. Wiesz coś na ten temat? znasz
>procedury tej aktualizacji? Co może i w jakiej kolejności zrobić?
>
>ODPOWIEDZ! ;)

W tym wypadku to raczej czynnik ludzki, oczywiście sprawdzać tego nie
mam zamiaru, bo to kosztowne czasowo, niech się na ten temat
wypowiedzą ludzie z większą wiedzą.
Szwambuł Trantiputl
--
Pójdziesz Pleśniowy