[WINNT] Problem ze zmianą planu zasilania w Win 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Problem ze zmianą planu zasilania w Win 10
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Tue, 9 Aug 2022 05:41:21 +0200
Witam

Podczas działania jednej z aplikacji w Win 10 Home mój laptop
jest bardzo głośny i nagrzewa się (sprawdziłam programem
HWMonitor).

Kiedyś radziłam sobie w takiej sytuacji przez kolejny wybór:
Panel sterowania > Sprzęt i dźwięk > Opcje zasilania > Zmień
ustawienia planu > Zmień zaawansowane ustawienia zasilania >
Zarządzanie energią procesora > Maksymalny stan procesora >
Podłączone > 99% > OK. Działało bardzo dobrze.

Gdy chciałam tak zrobić teraz to po wybraniu "Opcje zasilania"
na liście nie mam pozycji "Zmień ustawienia planu", a tylko
"Utwórz plan zasilania". Gdy go wybieram pojawia się komunikat:
"Informacje o planie zasilania niedostępne". Podejrzewam, że
jakaś aktualizacja coś zmieniła, ale nie używałam tej aplikacji
przez jakiś czas, więc nie wiem kiedy to się stało.

Celowo nie podaję ani jaki to laptop, ani jaki ma procesor,
ani przy jakiej aplikacji tak się zachowuje. Chodzi mi tylko
o to co zrobić żebym znowu mogła zmieniać ustawienia planu
zasilania w Windows 10 Home.

Może ktoś miał taki problem i sobie poradził. Proszę napisać
jak.

Pozdrawiam
Ewa

  • [WINNT] Problem ze zmianą planu zasilania w Win 10, Ewa <=