Re: [WINNT] notepad - nowy plik ASCII

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] notepad - nowy plik ASCII
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 13 Feb 2022 01:08:38 +0100
Dnia Sun, 13 Feb 2022 00:15:08 +0100, Freja Draco napisał(a):

> Wersja 4.9.8
>
> Ustawienia / Wtyczki
> Coder::HighLight

Włączyłem, nic. Otwieram sql, xml, js - nic.

> A jak chcesz zmienić styl, to:
> Coder:Settings
> Tylko, że tej wtyczki nie da się po prostu odhaczyć i trzeba uruchomić
> zaznaczając na liście i klikając przycisk [Wywołaj].

To tylko palety barw i jeszcze kilka zakładek.
Nie widzę składni dla poszczególnych typów plików.

> Niemniej możliwości rzeczonego kolorowania w zestawieniu z N++ dosyć
> skromne i nie wiem, jak stworzyć tam własny styl.

U mnie N++ chodzi bez jakiegokolwiek widocznego opóźnienia, więc dla mnie
jest OK. No, przesadziłem. Duże skrypty SQL (ok. 12 do 15MB) otwiera jakieś
2 sekundy. Do przyjęcia.

--
Pozdrawiam.

Adam