Re: [WINNT] Dell obibok

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dell obibok
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 5 Feb 2022 23:17:35 +0100
Dnia Sat, 5 Feb 2022 16:16:00 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Zgaduję, że wspomnianej przeze mnie śrubki nie ma w tym modelu lub nic nie
> dała?

W tamtym miejscu jest akumulator. Pod akumulatorem blacha, najbliższe śruby
sporo dalej.

> Można jeszcze spróbować upgrade BIOS-u, zobaczyć zachowanie na zasilaczu bez
> baterii, zainstalować Throttlestop i wyłączyć BD PROCHOT

BIOS podnosiłem już z miesiąc temu do wersji aktualnej.
Dostałem te laptopy z BitLockerem i hasłem na bios, a oba hasła nieznane,
więc na początek to i tak najpierw wygenerowałem hasła serwisowe do BIOS i
zainstalowałem fabryczne systemy.

Sprawdzę go dokładniej i porównam podczas stress testu z drugim.
Mogę też na obu (albo i na trzech) rónocześnie puścić stress z jakiegoć
linuksa live i porównać zachowanie i temperatury sprzętu, bo rzeczywiście,
może być tak, że np hot-pipe się zesikał i już nie działa. Aczkolwiek tutaj
nie ma dedykowanej karty graficznej, więc nie ma tak, że procesor jest
chłodzony a grafika się gotuje, jak miewały niektóre Lenovo.

Dzięki, koledzy, za wskazówki.

--
Pozdrawiam.

Adam