Re: [WINNT] Comnew1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Comnew1
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Wed, 2 Feb 2022 01:16:52 +0100
W dniu 2022-02-01 o 18:49, Arek pisze:
Windows XP, stary laptop. Dysk podzielony na C: i D:. Po rozpoczęciu
defragmentacji na pasku statusu informuje "Przenoszenie pliku
Comnew1.exe".
Tak jest zawsze po rozpoczęciu defragmentacji na D:, chyba, że
stwierdzi że defragmentacja jest zbędna.
Na dysku D: nie mogę go odnaleźć, na C: też nie. Opcje szukania
w ukrytych i systemowych folderach włączone.
Przy defragmentacji dysku C: tego nie ma, jeśli wyświetla nazwy
plików to istniejących.
Co to jest? Się ukrywa i dlaczego? Nie pamiętam od kiedy tak było,
chyba przed laty ale nie zwracałem uwagi.
Na laptopie Avast, nie krzyczy na jego temat.

okno defragmentatora
https://zapodaj.net/db4864d3daf70.png.html
Sprawdź dyski w Ustawieniach Komputera-Zarządzanie dyskami.

--
animka