Re: [WINNT] Aplikacje domyślne

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Aplikacje domyślne
From: ansajawruk@polbox.com
Date: Sat, 27 Nov 2021 18:34:56 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 27 Nov 2021 12:59:46 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <snt6k5$1l3r$1@gioia.aioe.org>
 od Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>  :

>A ja widzę w adresie Ansja.

W adresie mailowym jest AnsajAwruk - czytamy wspak.
Polbox.com już od kilkunastu lat nie działa.
Giovanni Giorgio Moroder to daftpunkowy nuzyk:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Giorgio_Moroder
My name is Giovanni Giorgio(nazywam się Giovanni Giorgio):
https://www.youtube.com/watch?v=lSnLtVDfpGM
--
Szwambuł Trantiputl, Aieon Wrszc & Etaoin Shrdlu
Inter stercus/faeces et urinam nascimur