Re: [WINNT] Problem z Wordem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z Wordem
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 27 Nov 2021 14:27:45 +0100
Dnia Sat, 27 Nov 2021 12:49:49 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Nikt niczego takiego nie napisał.
Niemirowski, przy całym szacunku jednak ci powiem że udajesz Greka.
Przecież nie twierdziłem że ktoś coś napisał. Przecież tylko grzecznie
zapytałem o wasz pogląd. Czyżby nie wolno było? :)

> Chyba piszesz o jakimś innym wątku bo tutaj ani zdzierania butów ani
> zarzucania nie było.
Pozwól że ci odświeżę pamięć. Cyt: "Można np. włączyć Google i kliknąć
pierwszy link. Szybsze i wygodniejsze niż pisanie na grupę.'
Prawda że to delikatna sugestia ale jednak w podtekście jest zarzut ze
kogoś z grupy fatyguję zamiast poszukać samemu. No więc, był zarzut czy
nie?

> To też o jakimś innym wątku.
A jednak. Waszych wypowiedzi nijak nie idzie zrozumieć inaczej jak
zarzutu że poprosiłem o podpowiedź zamiast poszukać jej samemu ponieważ
albi jestem zbyt głupi by na to samemu wpaść albo zbyt leniwy. Jeśli się
mylę, poproszę o waszą wykładnię słów:
1. "Można np. włączyć Google i kliknąć pierwszy link. Szybsze i
wygodniejsze niż pisanie na grupę"
2. "ma to swoj zniewalajacy urok i skutek."

Co do zniewalającego uroku - zgoda ale ośmielę się poprosić o
wyjaśnienie jakiż to skutek Racine miał na myśli, bo z powodu
lakoniczności wypowiedzi nijak nie da się tego wywnioskować. Czyżby miał
na myśli że podobne bezczelnych pytaczy będzie olewał?

--
Jacek
I hate haters.