Re: [WINNT] Instalacja starego programu na W10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja starego programu na W10
From: Roman Tyczka <romantyczka@hate.you.spammer>
Date: Thu, 25 Nov 2021 14:44:52 +0100
On 15.10.2021 11:44, trybun wrote:

Tu akurat miałem na myśli programy zewnetrze. Trydno wymagać żeby np producent kart wifi pisał stery pod kilkanaście, o ile nie kilkadziesiąt dystrybucji Linuksa.

O czym Ty mówisz? Wiesz, że pod spodem jest jedno i to samo jądro Linuksa i te same sterowniki we wszystkich dystrybucjach?

Sam nie wiem skąd te różnice że zero kompatybilności miedzy wersjami Pingwina.

Ja też nic nie wiem o różnicach w najnowszych trendach w neurochirurgii, ale nie idę z tym na fora i grupy dyskusyjne, żeby głosić publicznie bzdury i siać nieprawdę.

--
pzdr
Roman