Re: [WINNT] Windows Live Mail - nie mogę odczytać, ani utworzyć wiadomoś

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows Live Mail - nie mogę odczytać, ani utworzyć wiadomości
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Sun, 21 Nov 2021 23:19:34 +0100
kmark <markotar@o2.pl> napisał(a):
W celach edukacyjnych chciałem zainstalować tę wersję, ale
doinformowałem się, ze Windows 7 posiada zintegrowany pakiet Net Framework 3.(Nie jest on wykazany w Zainstalowanych Programach).
Informacji w tym temacie należało poszukać w Funkcjach Systemu Windows.
Okazało się, że posiadam Net Framework 3.5.1:
https://images89.fotosik.pl/554/35c03f994f50dbe4med.jpg
Nie jest to zalecany przez Ciebie Net Framework 3.0, ale takiej wersji dla Windows 7 nie mogłem się doszukać w necie.
mk

Wymagany jest .NET Framework 3.5, ten sam co jest w Windows 7. Nie ma sensu instalowania wersji 3.0.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/