Re: [WINNT] Aplikacje domyślne

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Aplikacje domyślne
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Sat, 20 Nov 2021 23:25:50 +0100
Irokez <no.email@wp.pl> napisał(a):
Co za różnica z tym "Wybierz aplikacje domyślne według typów plików"?
Trzeba przeklikać przez wszystkie typy rozszerzeń. Nie chce mi się. Na bieżąco wolę.

Tam możma jednym kliknięciem, więc syfu nie ma.

Z tym "każdy sensowny" to chyba o aplikacje Microsoftu chodzi?
Bo większość programów odsyła do ustawiania tego z poziomu okna aplikacji domyślnych a nie że sama to robi. Nawet Adobe Reader odpala okno aplikacji domyślnych gdzie trzeba to przeklikać.

Zgadza się, moja pomyłka. Począwszy od Win8 programy mogą tylko tworzyć skojarzenia dla nowych typów plików, nie mogą zmieniać istniejących.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/