Re: [WINNT] jak zatrzymać, usunąć, odinstalować niepotrzebne usługi kor

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak zatrzymać, usunąć, odinstalować niepotrzebne usługi korzystające z dysku
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Thu, 11 Nov 2021 12:45:43 +0100
W dniu 2021-11-11 o 11:59, Grzegorz Niemirowski pisze:
Irokez <no.email@wp.pl> napisał(a):
Nie ma, ale z rzeźbieniem po dysku ma rację.
Widzę jak po każdym zostawieniu na chwilę 10'ki rzeźbi mi po dysku USB podpiętym do kompa - dysk to szybkie SSD z transferami ponad 400BM/s a system rzeźbi dobre kilkanaście minut więc coś jest niedobrego na rzeczy z tym gównianym 10.

Ale to nie jest typowe dla Win10. Trzeba sprawdzić co się dokładnie dzieje.

Co polecasz do monitorowania co rzeźbi na dyskach kiedy ekran przygaśnie po mojej bezczynności? Najnowsza kompilacja Windows 10 Pro x64. W sumie nic tam nie ma z dużych rzeczy oprócz Office, zwykły komp biurowy do mejli, dokumentów.

Pozdrawiam.

--
Irokez