Re: [WINNT] Brak zgodności z Windows 11

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Brak zgodności z Windows 11
From: "ggs" <ggs_@_konto.pl>
Date: Wed, 6 Oct 2021 15:41:59 +0200
"PureNick" <ibozaur@tlen.pl> wrote in message
news:sjhbir$4pe$1@gioia.aioe.org...
>W dniu 05.10.2021 o 11:55, Jakub pisze:

> Hmm, wiedziałem że używanie systemu Windows robi się
> coraz trudniejsze, ale według mnie to już jest chamówa!
> Mam Win7 na jednym kompie i Win10 na drugim - ta dziesiątka
> wkurza mnie przy najbardziej oczywistych czynnościach:
> na przykład nie da się przeciągnąć obrazka z folderu
> na pulpit programu graficznego, bo k**wa nie i już!
> Przez 20 lat działało, ale w Windows 10 nie i ch*j!
> Wydaje mi się, że jeden jedyny raz zadziałało,
> ale nie jestem pewien, bo ciśnienie mi już tak skacze
> przez pieprzenie się z najprostszą funkcjonalnością,
> [...]

+1 , dokładnie tak jest.

Ale uwierz - jest tylu na świecie fanbojów tych "nowych" rozwiązań że MS
naprawdę uważa utrudnienie prozaicznych czynności za coś po prostu już
normalnego. Ot choćby F8 podczas rozruchu ..wiem wiem bootmenupolicy legacy -
ale po co tyle z tym pieprzenia??? Komu to przeszkadzało ale czemu to teraz
niby przeszkadza?

Za ClassicShella powinni Nobla przyznać.