Re: [WINNT] [MS Office] Jak przestawic komórki w Excelu?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [MS Office] Jak przestawic komórki w Excelu?
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 28 Sep 2021 22:57:22 +0200
Dnia Tue, 28 Sep 2021 14:35:33 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

> Pomroczność mnie dopadła:
> Ściągam dane z banku, co wypełnia mi arkusz Excela (v. 2003) jedną pionową
> długą kolumną postaci:
>
> Data (zmienna, format 2021.09.28)
> Nazwa banku (zawsze taka sama)
> Tytuł (zawsze taki sam)
> Kwota (zmienna, format -2 691,02 PLN jako tekst)
> Data (zmienna, format 2021.09.28)
> Nazwa banku (zawsze taka sama)
> Tytuł (zawsze taki sam)
> Kwota (zmienna, format -2 691,02 PLN jako tekst)
> Data (zmienna, format 2021.09.28)
> (...)
> (...)

> [...]

Jakie rozszerzenie pliku źródłowego?

Najprościej - jeśli to plik tekstowy ze "zwykłymi" separatorami - to
zmienić rozszerzenie na .csv i zaczytać.

Jeśli separatory dziwaczne, to w edytorze tekstowym je zmienić albo excel
-> Ctrl-o i tam zmienić na formatce "Otwórz" typ pliku na pliki tekstowe.
Oczywiście uprzednio ewentualnie zmień rozszerzenie pliku na csv, txt albo
prn. Wtedy excel spyta o separator.

Inna możliwość: napisać importer w VBA, ale to już nieco więcej czasu i
wiedzy.

--
Pozdrawiam.

Adam