Re: [WINNT] Kopia zapasowa

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kopia zapasowa
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Fri, 17 Sep 2021 21:53:12 +0200
Dnia Fri, 17 Sep 2021 21:06:39 +0200, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Np. skryptem w PowerShellu:
>
> [Reflection.Assembly]::LoadWithPartialName('System.IO.Compression.FileSystem')
>  | out-null
>
> foreach($sourceFile in (Get-ChildItem -filter '*.zip'))
> {
>     [IO.Compression.ZipFile]::OpenRead($sourceFile.FullName).Entries.FullName
> |
>         %{ if ($_ -like "*tocoszukam*") {$sourcefile.Name + ':' + $_ }}
> }

Skrypt nie wchodzi w grę bo nie rozumiem zapisu. Nic nie skoryguję, nie
zmienię, nawet nie wiem jak go użyć. Krótko mówiąc nie panowałbym nad
procesem. Ale rozwiązałem problem. Okazuje się (pod w10) że wystarczy
kliknąć folder z tymi zipami i zgłasza się windziany program
odzyskiwania plików z kopii zapasowej, gdzie można wybrać co ma wyszukać
i gdzie zapisać. To dla mnie odkrycie, bo ostatniego windowsa miałem na
swoim kompie lata temu :)
Ale dziękuję wszystkim za zainteresowanie moim problemikiem.
--
Jacek
I hate haters.