Re: [WINNT] czym odczytać datę media created z mp4

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] czym odczytać datę media created z mp4
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Fri, 10 Sep 2021 22:44:04 +0200
W dniu 2021-09-10 o 20:42, Andrzej P. Wozniak pisze:
Osoba podpisana jako PiteR <email@fauszywy.pl>
w artykule <news:XnsADA1BFA2C74DAPanElektronik@127.0.0.1> pisze:

in <news:613b668e$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
user Andrzej P. Wozniak pisze tak:

Osoba podpisana jako Grzegorz Niemirowski <grzegorz@grzegorz.net>
w artykule <news:613a81bf$0$515$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

PiteR <email@fauszywy.pl> napisał(a):

Mam takich popsutych plików dziesiątki. Myślałem o jakimś
istniejącym Total Kombajnie.
Ja akurat nie znam, może ktoś jeszcze coś zaproponuje. Np. Total
Commander z jakimś pluginem.
Czy MediaInfo wyświetla ten parametr? Jeśli tak, to pod jaką
nazwą?
to?

To Ty powinieneś wiedzieć, czy to są właściwe daty.

http://mediaarea.net/en/MediaInfo

Encoded date    : UTC 2020-12-28 10:28:17
Tagged date     : UTC 2020-12-28 10:28:17

U mnie te dane są zgodne z datą modyfikacji plików, ale może są jakieś pliki, gdzie te dane się różnią.

Te dane udostępniają wtyczki wdx mediainfo (jest ich co najmniej dwie - jedna w komplecie z biblioteką mediainfo, inna może korzystać z już zainstalowanej biblioteki czy programu) dla TC jako:

Encoded _Date_General
Tagged_Date_General

Są też oddzielne dane dla audio i wideo:
Encoded_Date_Audio
Tagged_Date_Audio
Encoded_Date_Video
Tagged_Date_Video

Działanie wygląda mniej więcej tak: używasz Alt+F7 do znalezienia wszystkich potrzebnych plików mp4, listę przesyłasz do panelu, zaznaczasz wszystkie (Crtl+A) i korzystasz z narzędzia wielokrotnej zamiany MRT (Ctrl+M), aby zmienić nazwę na datę lub dodać datę do nazwy.

Mój telefon zapisuje filmiki mp4 z datą i godziną, więc nie ma sensu, żebym to zmieniała.

--
animka