Re: [WINNT] win10 data sie nie miesci

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] win10 data sie nie miesci
From: PureNick <ibozaur@tlen.pl>
Date: Mon, 16 Aug 2021 16:55:29 +0200
_Master_ <Master@z.pl> napisał(a):
Są różne zboczenia, mody na świecie albo ułomności.

Ciekawe jak określisz aferowanie się o 10 pikseli :)

Tutaj ewidentnie widać modę tabletowego palcowania na siłę wciskaną na desktopa.

To nie jest na siłę.

Wątkotwórcy się NIE MIEŚCI. Podałem mu lekarstwo żeby się zmieściło.
Ty proponujesz mu żeby sobie zrobił więcej miejsca?

Dlaczego nie? Rozwiązanie tak samo dobre. Zauważ, że TClock zabierze miejsce w
poziomie.

Ja na przykład właśnie wolę, jeśli się da,
żeby coś zabierało miejsce w poziomie,
bo używam monitora w orientacji poziomej
(tak jak większość znanych mi osób),
więc nie tracę powierzchni użytkowej
:)

Pozdruffka