Re: [WINNT] Boot manager

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Boot manager
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Sun, 15 Aug 2021 23:48:17 +0200
Kamil <nospam@tlen.pl> napisał(a):
To niekoniecznie znaczy, że cmd jest uruchomione z uprawnieniami administratora?
Przecież to tylko pokazuje w jakim katalogu jesteś.
Wcześniej napisałeś:
"Czyżby to było wbudowane konto Administrator? Praktycznie nikt go nie używa.
Niemniej uprawnienia powinny działać."

No właśnie. Uprawnienia powinny być a ich nie było. Ścieżka o niczym nie świadczy, może najwyżej coś sugerować.

W cmd uruchomiłem Msconfig, zaznaczyłem wpis "Instalator systemu Windows
7",  kliknąłem "Usuń" i koniec, kropka. Zniknęło. Po ponownym
uruchomieniu  komputera już się nie pojawiło.

OK

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/