[WINNT] CMD i domyślna ścieżka na starcie C:\Documents and Settings\Admi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] CMD i domyślna ścieżka na starcie C:\Documents and Settings\Administrator
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Mon, 23 Aug 2021 15:10:40 +0200
Czy wiersz poleceń może być domyślnie uruchamiana na innej ścieżce?
Np. uruchamiając CMD od razu niech się zgłasza na ścieżce D:\nazwa katalogu
Są jakieś przeciwskazania? Gdzie to zmienić? Bo w rejestrze wartości "C:\Documents and Settings\Administrator" jest zatrzesięnie.

Zmiana po to by za każdym razem nie trzeba było ręcznie klepać ścieżki do programu, który chcemy uruchomić z linii komend.
Czy raczej pozostaje klecić gotowce *.bat-y?

Zajrzałem do System Properties->Advanced->Environment Variables nic tam nie wypatrzyłem co by mogło wpływać na tę startową ścieżkę dla CMD.