Re: [WINNT] Windows 10 i karta graficzna AMD Radeon HD7000

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 i karta graficzna AMD Radeon HD7000
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 22 Aug 2021 09:48:34 +0200
Dnia Sun, 22 Aug 2021 07:47:27 +0200, Tomasz napisał(a):

> Kupiłem używany komputer DELL z windows 10 i podmienioną
> karta graficzną AMD Radeon HD7000.
> Monitor, który mam (26") potrzebuje rozdzielczości 1920 x
> 1200, ale w systemie brak takiej rozdzielczości.
> Przy próbie aktualizacji sterowników dostaje komunikat że
> wszystkie sterowniki są najlepsze i
> karta graficzna i monitor działa poprawnie (okręgi są
> owalne). Próbowałem znaleźć sterownik na stronie
> https://www.amd.com/en/support/graphics/
> ale piszą że mojej karty już nie obsługują.
> Powiedzcie mi, czy jedyną szansą jest wymiana karty
> graficznej a jeśli tak to na jaką.

Człowieku, zastanów się, zanim coś napiszesz. Co to znaczy "używany Dell"?
Podaj service tag, to przynajmniej będzie wiadmomo, co to za komputer i w
jakiej konfiguracji.
Aktualnie Twoje pytanie jest podobne np. do pytania "kupiłem forda i coś mi
przerywa".

Próbowałeś zainstalować Catalyst?

https://www.amd.com/en/support/kb/release-notes/rn-rad-win-15-7-1

--