[WINNT] programy z kontenera straciły neta

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] programy z kontenera straciły neta
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 15 Aug 2021 12:03:57 +0100
Na próbę używałem Sylpheed i Mirandę z kontenera TrueCrypta i chodziło
to ładnie przez tydzień i raptem wszystkie programy straciły dostęp do
netu.

Programy maja swoje regułki w firewallu. Ścieżki poprawne np

Z:\Programy\Miranda\miranda32.exe
Z:\Programy\Sylpheed\sylpheed.exe

i momentalnie odbija komunikat brak netu.

Dzieje się tak tylko pod w10. Pod w81 nadal wszystko działa.

Kiedy w firewallu (windowsowym) w public, puszczę wolno wszystkie
połaczenia wychodzące programy odzyskuja natychmiast internet.

Próbowałem zamontować kontener w VeraCrypt (jako, że może nowszy soft
aktualizowany) i nie pomogło.

Jakieś pomysły?

--
Piter