Re: [WINNT] Dotyczy Thunderbirda

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dotyczy Thunderbirda
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Sat, 14 Aug 2021 01:11:24 +0200
W dniu 2021-08-13 o 17:23, Andrzej P. Wozniak pisze:
Osoba podpisana jako Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
w artykule <news:sf43g1$1rgv$1@gioia.aioe.org> pisze:

W dniu 2021-08-12 o 20:29, Andrzej P. Wozniak pisze:
Osoba podpisana jako Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
w artykule <news:sf2oh6$dvc$1@gioia.aioe.org> pisze:

jak poprawiać rozszerzenia, żeby działały w nowszych wersjch.
Przecież od razu napisałem po zacytowaniu właściwego miejsca:
/----
ręcznie poprawić maxVersion, ale to nie poskutkuje.
\----
Przecież pisałam, że nie skutkuje. Masz sklerozę już daleko posuniętą.

Ja? Jeszcze pamiętam, jak się pisze „nie skutkuje”.
Literówka. Poprawiłam.

Mój cytat był dla
przypomnienia kontekstu, bo nigdzie nie napisałaś, _co_ dokładnie poprawiłaś i jak. Zupełnie tak, jakbyś chciała dłużej pomarudzić, a nie uzyskać szybką pomoc.

Poprawiałam w wielu wersjach i dzialało. Max zmieniałam.
Zresztą to teraz już i tak nie istotne.
Gdybyś korzystał z THB to bym cie zapytała o Photo. W nowej folder jest, zdjęcie w książce adresowej jest, ale w wiadomościach się nie pokazuje. Powinno być do tego chyba jakieś rozrzerzenie, ale nie ma.

Wycinam tak, żeby w konkretnej sprawie wystarczyło przeczytać jedną
wiadomość bez potrzeby czytania całego wątku. Nie moja wina, że
wdajesz się w dygresje jak prorok Eneuel.
A ty szatan. Pasuje?

Inni szatani tutaj są czynni, ja tylko niosę pomoc.

:-)

--
animka