[WINNT] Jakiś ładny motyw do Thunderbirda

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jakiś ładny motyw do Thunderbirda
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Mon, 9 Aug 2021 01:46:17 +0200
Może ktoś ma jakiś ładny motyw do Thunderbirda, bo mnie już szlag trafia.
Zainstalowałam wreszcie z wielkim bólem wersję 68.12.00 i zastanawiam się po co wydają nowsze wersje nie umiejąc uaktualnić rozszerzeń. Trochę znalazłam, ale nie ma mozliwego motywu, który ma odpowiednie i ładne przyciski. Ikona kosza (rozszerzenie) już nie działa, nie też ma przycisku "zaznacz wszystko".Miałam przedtem ładny motyw Noia2 Extreme ze wszystkimi odpowiednimi przyciskami do dodania, a teraz to nawet nie można tego przerobić dla nowszej wersji, i komunikuje potem, że plik jest uszkodzony. Goomish się na tym zna, trochę mnie nauczył, ale teraz to te rozszerzenia to już "mogiła".

--
animka