Re: [WINNT] Emulator Androida

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Emulator Androida
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Wed, 14 Jul 2021 17:24:01 +0200
Jak uruchomić emulator Androida na Chrome?
ja kiedyś potrzebowałem jeden program z androida uruchomić na PC - nie jest to łatwe. znaczy kalkulator - tak, ale program ingerujący mocnej w bebechy androida - już nie. To był program do obsługi kamer. jest taki kombajn pod windowsa, nie pamiętam jak się nazwya on ma największe możliwości. tyle że mnie PC za 3 stówki uruchamiało sie to 2 minuty, wiec dałem spokój. później trafiłem na androida na PC, którego można uruchomić na virtual boxie - sprawdzałem działa, ale już nie sprawdzałem jakie programy na tym emulowanym androidzie działają.

ToMasz