[WINNT] Dziwne zwiechy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Dziwne zwiechy
From: Roman Tyczka <romantyczka@hate.you.spammer>
Date: Fri, 9 Jul 2021 23:14:51 +0200

Niestety nie mam tego komputera do dyspozycji tylko zostałem zdalnie poproszony o pomoc i póki co nie mam pomysłu. Objaw jest dziwny. Komputer raz na jakiś czas (kilkanaście dni, czasem kilka tygodni) zaczyna nagle zwalniać i już wiadomo, że zaraz się kompletnie zawiesi. Nieodwołalnie. Ale wtedy jest jeszcze z 3 minuty na zapis plików, zamknięcie aplikacji itd. W tym czasie komputer zwalnia, np. klawiatura coraz wolniej wprowadza znaki, z opóźnieniem, wszystko zwalnia coraz bardziej aż zamiera i choć nadal wyświetla obraz, to jest w końcu całkowicie zawieszony, zero reakcji, pomaga tylko restart.

Co to może być? Gdzie szukać przyczyny? Logów jeszcze nie znam, bo czekam na kolejny taki przypadek.

--
pzdr
Roman