Re: [WINNT] Visual CD pokazuje daty 1899-12-30

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Visual CD pokazuje daty 1899-12-30
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 20 Jun 2021 14:36:40 +0100
in <news:60cf32ed$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
user Roman Tyczka pisze tak:

> Ta konkretna data w aplikacjach napisanych w Delphi (a tak na oko
> oceniam tę apkę) jest pokazywana, gdy pole z datą nie zawiera
> prawidłowych danych tylko zera. Czyli wygląda na uszkodzeniu pliku
> z danymi.

Jakiś rok temu jeszcze działał. Być może chodził dopóki sytem był 32bit
Mam stare pliki .vcc i wszystko gra a nowe już są popsute.

Dopiero niedawno to zauwazyłem, że tworzyłem je z pół roku ale nie
patrząc na daty. Daty są dla mnie mniej ważne ale fajnie gdyby
działały. Wygląda jakby program nie potrafił odczytać dat z dysku.

Reinstalowałem program, zmieniałem tryby zgodnosci z xp win7
uruchamiałem jako admini i nic.

Nie mam już systemu 32 bit żeby sprawdzić.

https://ibb.co/fx2b7dc

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju