Re: [WINNT] Instalacja sterownika HP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja sterownika HP
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Fri, 4 Jun 2021 19:16:44 +0200
Kamil w news:60b90e21$0$516$65785112@news.neostrada.pl
Witam
Windows 7.
Jakiś czas temu instalowałem sterowniki do kilku drukarek HP PSC 1317,
1300,  1200 i 1350. A używam tylko jednej - 1317. W programach pod
zakładką  "Drukuj" pojawiły się wszystkie te drukarki i trzeba było
wiedzieć która  jest tą właściwą. Postanowiłem zrobić porządek i przy
pomocy instalatora  sterownika odinstalowałem wszystko i w opcjach
zaznaczyłem usunięcie  wszystkiego. Po restarcie okazało się, że w
panelu sterowania są wykazane  wszystkie te instalowane wcześniej
drukarki. Jak to usunąć?
Pozdrawiam

lekko archaiczna wiedza, ale moze zobacz po DEinstalacji drukarek, co siedzi/zostalo w rejestrze w "printers".
w katalogach zas w: .../spool/
na przyklad.