[WINNT] multiboot dyskietka 3.5 cala

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] multiboot dyskietka 3.5 cala
From: Marek Karpiński <marec.karpinski@gmail.com>
Date: Wed, 2 Jun 2021 07:45:01 -0700 (PDT)
tak dawno nie uzywalem zwyklych dyskietek ze zapomnialem jak to zrobic
potrzebuje spreparowac dyskietke 3.5 z ktorej bede mogl uruchomic windows xp
ktory jest zainstalowany na C
Pojawia sie blad "brak pliku NTLDR" wiec jak mniemam rozleciał się MBR na dysku.
F8 i proby dostania sie do CMD nie udaja sie.
Jedyna opcja w biosie to dysk C lub A - brak USB i CD ROMU w sprzecie.
Nie mam mozliwosci podpiecia zewn. CDROMU w ogole nie mam mozliwosci podpiecia
niczego :) tylko jest FDD 3.5 nie moge nawet fizycznie wyciagnac dysku
twardego. Taka maszyna :)
Jakies wskazówki ?

  • [WINNT] multiboot dyskietka 3.5 cala, Marek Karpiński <=