Re: [WINNT] TLS 1.1 i TLS 1.2 w Windows XP 64bit

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] TLS 1.1 i TLS 1.2 w Windows XP 64bit
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Mon, 17 May 2021 23:12:04 +0200
"Grzegorz Niemirowski" news:603ab917$0$516$65785112@news.neostrada.pl
Coś musiałeś źle ustawić. Albo w tunelu albo w ustawieniach konta po stronie OE lub serwera (np. brak włączonego dostępu z programu pocztowego). OE jak najbardziej działa przez IMAP z kontem na Interii przez tunel.

stunnel napędzam twoim gotowcem stunnel.conf
---------------------------------
[interia-pop3]
client = yes
accept = 127.0.0.1:110
connect = poczta.interia.pl:995

[interia-imap]
client = yes
accept = 127.0.0.1:143
connect = poczta.interia.pl:993

[interia-smtp]
client = yes
accept = 127.0.0.1:25
connect = poczta.interia.pl:465

Poczta na stronie ma włączoną od samego początku (jak tylko założyłem konto) komunikację przez program pocztowy. Zresztą to konto kiedyś normalnie działało przez OE póki nie przeszli na nowsze standardy na serwerze.
Od tego momentu można tym OE tylko gadać przez nieszyfrowane połączenia.
Może do komunikacji z stunnel mam użyć jakieś inne niestandardowe porty? Bo może tu jakiś konflikt?
Tu jadą na wysokich portach
https://forum.avast.com/index.php?topic=24022.0

W OE jako serwery IMAP i SMPT wklapane: localhost
W załkadce Advanced dla konta w OE odptaszkowane SSL, czyli z stunnel-em łączy się OE bez żadnych szyfrowań. U mnie to się nazywa SSL, a na stronie interii na obrazkach ma to w OE już nazwę TLS - pewnie skutek wgraniej tam poprawki dla nowszych szyfrowań? Porty w OE ustawione zgodnie z zadanym konfigiem stunnela IMAP 143, SMTP 25 do komunikacji OE-stunnel

Reszta w OE dla konta z wyjątekiem wyżej wymienionych ustawiona jak tu
https://pomoc.poczta.interia.pl/news-outlook-express,nId,2136289

Sam stunnel po rozruchu w logach podaje:

Service [interia-pop3] needs authentication to prevent MITM attacks
Service [interia-imap] needs authentication to prevent MITM attacks
Service [interia-smtp] needs authentication to prevent MITM attacks

Coś zgubione dotyczące autentykacji?