Re: [WINNT] Brak obrazów strony SE

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Brak obrazów strony SE
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Fri, 30 Apr 2021 22:45:55 +0200
W dniu 2021-04-28 o 20:40, Animka pisze:

> Chyba rzeczywiście mieli awarię, bo już jest ok.
> Teraz dopiero zauważyłam, że FF przestał robić zrzuty ekranu/strony. Nie
> wiem czy nie wrócić do poprzedniej wersji.

Przestał? Najnowsza wersja Firefoksa (88.0) ma poprawioną obsługę
wykonywania zrzutów ekranu -
<https://www.mozilla.org/en-US/firefox/88.0/releasenotes/>

"The ‘Take a Screenshot’ feature was removed from the Page Actions menu
in the url bar. To take a screenshot, right-click to open the context
menu. You can also add a screenshots shortcut directly to your toolbar
via the Customize menu. Open the Firefox menu and select Customize…"

Można dodać do menu obok paska narzędzi ikonkę "Zrzut ekranu", można
także klikając na stronie i z menu pod prawym klawiszem...

<https://support.mozilla.org/pl/kb/zrzuty-ekranu-firefoksa>

K.

--
http://www.krystek.art.pl/