Re: [WINNT] Dziwne wyskakujące okienko

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dziwne wyskakujące okienko
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 1 Apr 2021 19:29:47 +0200
Dnia Thu, 1 Apr 2021 19:00:53 +0200, Kazik napisał(a):

> Proste pytanie i oczekuję prostej odpowiedzi: jaki to powód?

Nauka nie zna jeszcze wszystkich odpowiedzi (a zwłaszcza prostych:) więc
się jej nie spodziewaj. Ja nie wiem i jak dotąd nikt nie wie. Są
przypuszczenia krążące wokół większej w przypadku homoseksualistów
wynalazczości, przedsiębiorczości, inteligencji czy społecznej siły
przebicia. Przypuszcza się że to oni decydują o przewagach i sukcesie
danej, tolerancyjnej grupy społecznej nad innymi, nietolerancyjnymi. W
istocie, kiedy dokonasz szybkiego przeglądu uznanych geniuszy w
okolicach ostatnich 2-3 tys. lat to zastanawiająco wielu z nich było
homo.
--
Jacek
-I hate haters-