Re: [WINNT] [ot] OExpress - zakoncz i wyloguj

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] OExpress - zakoncz i wyloguj
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Thu, 25 Mar 2021 13:12:00 +0100
1634Racine w news:605c7bd1$0$515$65785112@news.neostrada.pl
Grzegorz Niemirowski w news:605c6733$0$24048$65785112@news.neostrada.pl
1634Racine <mnjfmr@j.cbqebml> napisał(a):
nie dodalem,ze uzywam oe p.tool,opcja od lat zaklikana - nie dziala
(no tak, teraz skojarzylem: to z powodu  p.tool  w tzw. 1% udaje sie
zamknac krzyzykiem,a potem nalezy sie logowac)
Sprawdź najnowszą wersję 4.5.5.
najogolniej: po kilkunasu probach widze, ze dziala. Tzn. zamkniecie
rowniez  przez
krzyzyk daje przy uruch. oe potrzebe logowania.
ale teraz z kolei jest tak:
obie metody zamykania daja przy uruch. oe  *koniecznosc* *wyboru*
tozsamosci do ktorej chce sie zalogowac (tzn. bez wybrania tozsamosci
pole  logowania/pole na pass. jest zablokowane). Tak jest nawet wowczas,
gdy - to  jest mozliwosc od razu na samym poczatku logowania - po
wybraniu mojej  tozsamosci zaznacze w opcjach, ze to ma byc tozsamosc
ktora ma byc uzyta  przy uruchamianiu oe.
Jak bylo w wersji 4.5.4:
pojawial sie maly panel logowania do oe, ale od razu z moja/na stale
wybrana  (zaznaczona)  tozsamoscia, od razu z otwartym polem dla pass.
Po prostu bylo  wygodniejsze, ergonomiczniejsze, czy jak to mozna
nazwac...

dobra, mozna uznac,ze jest ok. Uderzam w klawisz space - podkresla moja tozsamosc, mozna wklepywac pass logowania.
dzieki.