[WINNT] Jak zainstalować wiekową drukarkę w Win10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jak zainstalować wiekową drukarkę w Win10
From: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>
Date: Mon, 22 Feb 2021 21:05:19 +0100
Witam wszystkich

Mam prawie pełnoletnią drukarkę HP LaserJet 1200 i mam z nią pewien problem.

Pod Linuksem działa od ręki.

Pod jednym Win10 działa. Większych grafik nie daje rady wydrukować, ale większość działa. Z tego cco zrozumiałem, używa PCL5.

Pod drugim Win10 nie chce działać. Zabawne jest to, że Win10 wykrywa ją, twierdzi, że jest gotowa do pracy, ale w ustawieniach pokazuje, że driver nie jest dostępny. Udało mi się zainstalować sterownik PS (postscript chyba) i udało mi się wydrukować plik txt, ale przy próbie wydrukowania jednej strony Worda, wyskakuje, że drukarka ma za mało pamięci. Ma 8 MB pamięci. Zabawne jest to, że ten sam plik udało się wydrukować bez najmmniejszych problemów na tym pierwszym Win10. Teoretycznie zainstalowany jest sterownik PCL6, ale przy drukowania uzywając tego, wyskakuje jakieś okienko z logo HP. Z tego co rozumiem, powinna być w tym okienku lista drukarek, ale żadnej nie pokazuje.