[WINNT] Outlook i Exchange

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Outlook i Exchange
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 13 Feb 2021 15:18:10 +0100
Witajcie.

Win 10 Pro.
Jest sobie outlook (2016 lub 2019), już jest w nim jedno konto IMAP.
Próbuję dodać drugie, podpięte do serwera exchange.

Podałem maila, wybrałem tryb exchange, podałem hasło.
Niestety, "wystąpił błąd". Próba naprawy - to samo.
Próba ręcznej konfiguracji - w zasadzie nie ma ręcznej konfiguracji poza wskazaniem "exchange" lub "exchange 2013 i starsze". Oba zachowują się tak samo - nie pytają o hasło, tylko od razu błąd.

W panelu sterowania / manager poświadczeń skasowałem poświadczenia do tegoż konta/serwera. Restart kompa - outlook nadal przy dodawaniu konta podpowiada to konto, nie pyta o hasło, od razu błąd.

Na serwerze exchange utworzyłem konto testowe, do wspomnianego outlooka podpięło się w kilka sekund.

Jak to rozgryźć? Jak usunąć z kompa wszystko zapamiętane z tym trefnym kontem?

Problem taki, że to konto dla pracownika, a u nich w firmie musi być schemat imie.nazwisko @ firma com, więc zamiast jan.kowalski nie mogę zrobić jas.kowalski czy jan2.kowalski

--
Pozdrawiam.

Adam