Re: [WINNT] w10 źle pokazuje wolne miejsce

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] w10 źle pokazuje wolne miejsce
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 08 Feb 2021 22:34:33 GMT
in <news:rvs0qr$8ql$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
user m4rkiz pisze tak:

> osobiście to nie widzę zalet (plus drobne dodatkowe komplikacje
> np. podczas szyfrowania którego używam) a przykładowy problem
> właśnie wystąpił
>
> ale nie twierdzę że jakiś użytkownik łatwiej się nie odnajduje jak
> ma kilka literek, kwestia przyzwyczajeń

Zaraz zaraz czy ty chcesz powiedzieć, że są ludzie co nie robią
patrycji na ssd? :) a na hdd to robic?

To jak wtedy miec systemy inne?

na C w10, na D w81, na E w10 pl otwarte firewalle hostsy
aktualizacje, poprawki i cały inny syf z mikroszita.

na każdy system kupować osobny ssd?

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju