Re: [WINNT] Jak sluchac youtube?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak sluchac youtube?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Wed, 03 Feb 2021 15:31:24 GMT
in <news:601ab1a1$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
user _Master_ pisze tak:

> W dniu 2021-02-03 o 12:58, PiteR pisze:
>
>> Przy tym plus, że unikamy reklam.
>
> otttttoooooo
>
> Ale ja używam W8.1 Chrome + AdGuard
> Ja nie wiem co to reklamy w jutubie

Vivaldi ma blokowanie reklam ale wyłączyłem to bo trzeba czekać 2 sek.
żeby kliknąć pauzę a google jakimś cudem zawsze przestawia autostart na
on. Chcę tylko poczytać komentarze bo yt oglądam w MPC HC.

> Jak widzę rodzinę z tymi smartfonami co im się WPIEPRZAJĄ reklamy
> co 3 minuty to mnie żałość ogarnia. ;-)

Widzisz każdy ma na to co zasłużył ;)
Chce się mieć ekran zawsze przy sobie w kinie w Ketrzynie to
traci sie kontrole nad urządzeniem. Próbuje się ujarzmić telefon a
potem włącza byleby działało jak dawniej i był spokoj.

Wielki brat rozdał ekraniki i podłączył zombie do skynetu ;)
Kiedyś Google powiedził że .url to zło :D
jbać Google jbać!

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju