Re: [WINNT] Wirusy?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirusy?
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Sun, 31 Jan 2021 16:22:13 +0100
W dniu 2021-01-31 o 13:33, trybun pisze:
W dniu 30.01.2021 o 22:14, Animka pisze:
W dniu 2021-01-28 o 12:09, trybun pisze:
trybun <MxLeChSo@jahu.cb> napisał(a):
Jedyne co mnie zastanawia to po co Tobie antywirus skoro w sumie niczego po nim nie oczekujesz.. - Stracił pan dane w wyniku ataku wirusa zabezpieczonego hasłem, bardzo nam przykro, polecamy się na przyszłość - firma BitDefender.

A kto mówi, że niczego? Nie spodziewamy się rzeczy niemożliwych. Uparcie nie chcesz tego przyjąć do wiadomości.

No tak, ochrona systemu przed potencjalnym zagrożeniem to dla antywirusa rzecz niemożliwa.. Ludzie, co Wy bierzecie??

Wywal /wyłącz to ścierwo i będziesz miał spokój.

O nie! Zapłaciłem to i żądam!

Na Twoim miejscu to bym złożyła reklamację i zażądała zwrotu pieniędzy.

--
animka