[WINNT] Akcelerator pobierania

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Akcelerator pobierania
From: "Kamil" <nospamtlen.pl>
Date: Sat, 30 Jan 2021 13:30:39 +0100
Witam

Było już o tym, ale zakładam nowy wątek, aby zadowolić AW, który ciągle mnie krytykuje za odkopywanie archiwaliów. Do rzeczy. Na witrynie Spankbang są pliczki możliwe do pobrania przez nakładkę na Firefoksa - Wideo DownloadHelper. Jednak często próba pobrania kończy się komunikatem - "Pobieranie zakończone niepowodzeniem". Dobrze było by zbadać gdzie nastąpiło zerwanie pobierania. Na łączu, czy na serwerze. Ale nie mam do tego odpowiedniej wiedzy, ani narzędzi. Zainstalowałem więc Free Download Manager. Jeden pik z tej strony pobrał prawidłowo, ale kolejne już źle. Pobiera html zamiast pliku umieszczonego na tejże stronie. Ktoś zechce mnie oświecić co zrobić, aby pobierać pliki?

Pozdrawiam