Re: [WINNT] Wirusy?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirusy?
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Mon, 25 Jan 2021 17:22:10 +0100
trybun <MxLeChSo@jahu.cb> napisał(a):
Antywirus, jak sama nazwa stanowi ma wykrywać wirusy,. A zabezpieczenie owego wirusa hasłem nie powinno być dla takiego programu żadna przeszkodą.

Dla całego świata jest przeszkodą a dla antywirusa magicznie ma nie być?

No skoro ja nie znam hasła którego żąda antywirus to wątpliwości nasuwają się same..

Jakie wątpliwości? Jak ktoś Ci wyśle ZIPa albo PDFa z hasłem to przestajesz być właścicielem swojego systemu?

Ja oczekuje od programu za który zapłaciłem bardziej skutecznego działania. Ma dawać gwarancje że na dysku nie ma szkodników.

Wiesz dobrze, że żaden nie da Ci takiej gwarancji. A już w szczególności nie może robić rzeczy niemożliwych.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/